Gry planszowe

W ofercie naszej księgarni nie mogło zabraknąć gier planszowych, edukacyjnych, puzzli czy łamigłówek.

Oferujemy produkty cenionych przez graczy producentów m.in. takich jak: Trefl, Rebel, Egmont czy Foxgames.

Aktualnie zachęcamy do zakupu:

109,90 PLN

Ubongo

Wydawnictwo: Egmont,

Światowy hit, gra wydana w 20 językach!
Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór! Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty!

Aktualnie gra objęta ofertą promocyjną -20% - cena: 87,90zł


99,90 PLN

Inspektor Tusz

Wydawnictwo: Egmont,

Odgadnij to, czego nie widzisz!
„Inspektor Tusz” to wesoła gra imprezowa, w której gracze rysują i odgadują różne hasła. Jednak zdecydowanie różni się od innych gier tego typu dzięki specjalnym okularom. Niektórzy gracze (albo nawet wszyscy) zakładają czerwone okulary, przez które nie widać tuszu na kartce. Aby odgadnąć hasło, gracze muszą śledzić ruch pisaka. Przygotujcie się na dziwne, zaskakujące rysunki i mnóstwo śmiechu!
Gra zawiera dwa zestawy kart o różnym poziome trudności.
"Inspektor Tusz" to gra imprezowa ze specjalnymi okularami. Rozwija pomysły znane z popularnych kalamburów. Jest grą, w którą może grać każdy.
Naukowcy z Kalifornii opracowali nową technologię niewidzialnego pisma. Aby ją przetestować, wezwali do siebie najlepszego specjalistę – INSPEKTORA TUSZA – oraz innych wybitnych znawców atramentu. Po kolei każdy uczestnik eksperymentu bierze pisak z niewidzialnym tuszem i tworzy sekretny rysunek. Pozostali jak najszybciej starają się odszyfrować niewidoczne bohomazy. Nie będzie to jednak takie proste, bo niektórzy gracze (albo nawet wszyscy) będą patrzeć przez specjalne okulary, przez które nie widać, co jest rysowane. Gracze będą musieli uważnie śledzić ruch pisaka i na tej podstawie zgadnąć rozwiązanie. Za dobrze odgadnięte słowa przydzielane są punkty. Uwaga na zakazane słowa! Ich wypowiedzenie powoduje utratę punktów. Wygra gracz, który na koniec będzie mieć najwięcej punktów.
(Cała instrukcja gry do pobrania w zakładce Dodatki

Liczba graczy: 3-6
Wiek: 8-108
Czas gry: 30 minut

Aktualnie gra objęta ofertą promocyjną -20% - cena: 79,90 zł


64,90 PLN

Pędzące żółwie

Wydawnictwo: Egmont,

Gra dla od 2 do 5 graczy w wieku od 5 lat.
Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć...
Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A "pędzące" żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę!

Aktualnie gra objęta ofertą promocyjną -20% - cena: 51,90 zł


69,90 PLN

Duuuszki Bądź szybki jak błyskawica

Wydawnictwo: Egmont,

Na stole znajduje się 5 przedmiotów w 5 kolorach. Gracze szybko wykładają kolejne karty, z których każda przedstawia dwa z tych przedmiotów, ale niekoniecznie we właściwym kolorze. W zależności od sytuacji, gracze muszą jak najszybciej złapać właściwy przedmiot. Najszybszy gracz zdobywa kartę. Za pomyłkę trzeba zapłacić – oddać jedną ze wcześniej zdobytych kart. Wygrywa osoba, która zgromadzi najwięcej kart. „Duuuszki” to gra dynamiczna, „wykręcająca” szare komórki, a jednocześnie wzbudzająca salwy śmiechu i zapewniająca doskonałą zabawę. Dzięki temu stała się wielkim bestsellerem światowego rynku gier planszowych.

2-8 graczy
Wiek: 8-108
Czas: 20 minut.

Aktualnie gra objęta ofertą promocyjną -20% - cena: 55,90 zł


79,99 PLN

Pingolo

Wydawnictwo: Foxgames,

Kto zostanie na lodzie?
Wesołe pingwiny to niezłe zgrywusy, zawsze gotowe na figle i zabawy. Chowają przed innymi kolorowe jajka. Gracze rzucają 2 kostkami i starają odgadnąć, który pingwin ukrywa jajka w kolorze wskazany przez kostki. Pierwszy gracz, który zbierze na swojej górze lodowej 6 pingwinów wraz z ich kolorowymi jajkami, wygrywa grę. W tej wesołej rywalizacji przydadzą się dobra pamięć i odrobina szczęścia.

12 pingwinów, 12 kolorowych jajek, 4 plansze - góry lodowe, 2 kolorowe kości, instrukcja do gry


84,99 PLN

5 sekund

Wydawnictwo: Trefl,

Lubisz adrenalinę? Polubisz 5 sekund! Zmierz się z czasem w nowej grze towarzyskiej, w której szybko myślisz i szybko mówisz.
Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. W przypływie adrenaliny możesz nie wiedzieć, czy na pewno udzieliłeś poprawnych odpowiedzi – nie przejmuj się, Twoi przeciwnicy chętnie to ocenią! Jeśli Ci się udało, przesuwasz swój pionek w stronę mety. Jeśli się pomyliłeś albo nie udzieliłeś 3 odpowiedzi, pytanie przechodzi na następnego gracza. Zrobi się gorąco, bo odpowiedzi nie mogą się powtarzać. Wygrywa ten, komu uda się najszybciej przejść planszę.

Gracze mogą posłużyć się kartami, dzięki którym zamienią pytanie lub przekażą je przeciwnikowi. Decyzję trzeba podjąć w 5 sekund: grać, czy ryzykować, że przeciwnik odpowie poprawnie? Uważaj w strefie zagrożenia – jeśli tu jesteś, nie możesz być pewien, czy zaraz znajdziesz się na mecie, czy stracisz kolejkę. Pewne jest, że będziesz się świetnie bawić!

Zawartość pudełka:
372 karty z pytaniami (744 pytania)
6 kart „Następny”
6 kart „Zmiana”
6 pionków
Specjalny czasomierz
Plansza
Instrukcja

Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 3-6


49,90 PLN

Polska Luxtorpeda. Bardzo szybka gra rodzinna

Wydawnictwo: Egmont,

Gracze wykładają kolejne karty z różnych kategorii (np. Polskie zwierzęta, Pojazdy, Krajobrazy czy Sławni Polacy) i muszą zapamiętać ich położenie na stole. Cały czas pojawiają się nowe karty, a niektóre są zabierane, więc łatwo się pomylić, co wywołuje wiele emocji i salwy śmiechu.

W grze występują różne obiekty, postacie i wydarzenia nawiązujące do polskiej kultury i historii. Jednak żeby wygrać, nie trzeba ich znać, tutaj liczą się dobra pamięć i refleks.

Atuty : - bardzo proste zasady

           - 98 efektownych ilustracji

           - gra na pamięć i refleks

           - wiek graczy; od 5 do 105 lat

/gra zawiera wersję podstawową dla młodszych i rozszerzoną dla starszych/

           - ilość graczy : od 2 do 8 osób

Aktualnie gra objęta ofertą promocyjną -20% - cena: 39,90 zł


59,95 PLN

Timeline Polska

Wydawnictwo: Rebel,

Czy wiesz, że spinacz biurowy wynalazł Polak? A może jesteś w stanie odgadnąć datę tego wydarzenia? Pamiętasz, kiedy Polska odzyskała niepodległość? Jak myślisz, co zbudowano wcześniej: Bazylikę Mariacką w Gdańsku czy kopalnię soli w Wieliczce? Wybierz jedną z posiadanych w ręku kart i zdecyduj, czy prezentowane przez nią wydarzenie miało miejsce przed tym, które leży już na stole, czy po nim. Następnie odwróć kartę i sprawdź, czy masz rację! Nie musisz znać żadnych dat i wydarzeń, wystarczy dedukcja i trochę szczęścia.
Gra Timeline: Polska należy do bestsellerowej serii gier, które podbiły cały świat, ale karty znajdujące się w tej wersji, dotyczą tylko wydarzeń z Polski. Z grą Timeline: Polska historia okazuje się być nie tylko ciekawa, ale wręcz fascynująca! Poznaj niezwykłe wydarzenia z historii naszego kraju, z których możemy być dumni.
Timeline: Polska to idealny sposób na naukę przez zabawę. Gracze nawet nie zorientują się, jak wiele zostanie im w głowach już po pierwszej, krótkiej rozgrywce. Gra jest idealnym narzędziem do wykorzystania przy nauce historii, ale też świetnym sposobem na integrację grupy.
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-8
Czas rozgrywki: 15 minut


119,95 PLN

Dixit

Wydawnictwo: Rebel,

Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny.
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!
Zawartość pudełka:
84 wielkoformatowe karty
1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka
6 drewnianych pionków królików
36 znaczników głosowania
instrukcja
Liczba graczy: 3-6
Wiek graczy: 8+
Czas rozgrywki: 30 minut


59,95 PLN

Dobble

Wydawnictwo: Rebel,

W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.
Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Dlaczego musisz mieć tę grę?
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
Tylko Dobble tłumaczy się w minutę!
Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele.
Tylko Dobble ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy.
Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku.
Liczba graczy 2-8
Wiek 6+


82,50 PLN

Imago

Wydawnictwo: Rebel,

Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia!
60 przezroczystych kart z symbolami pobudzi Twoją kreatywność i pozwoli przedstawić hasła - zagadki (filmy, miejsca, postacie).
Połóż jedną kartę na drugiej. Połącz je. Porusz odpowiednio. Spraw, by ożyły.
Możliwości są nieskończone! W tej grze nie ma żadnych ograniczeń.
Zawartość:
60 przezroczystych kart
65 kart Enigmy
35 znaczników
instrukcja.
Imprezowa gra dla 3-8 graczy, w wieku od 12 lat.

KSIĘGARNIA KRÓLEWSKA 11 S.C.

ul. Królewska 11, 20-109 Lublin, Polska

 

tel. +81 525 28 34

e-mail: lublin@ksiegarniakrolewska11.pl

NIP: 9462650866

 

godz. otwarcia: